Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE PALMA

Personal 05. Sol·licitud d’inscripció en procés selectiu v_1_0

Escut de AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica > Personal 05. Sol·licitud d’inscripció en procés selectiu v_1_0

Personal 05. Sol·licitud d’inscripció en procés selectiu v_1_0

Descripció

Sol·licitud d'inscripció en procés selectiu de l'Ajuntament de Palma

Qui ho pot sol·licitar?

Persones aspirants als processos selectius convocats per l'Ajuntament de Palma que compleixin amb els requisits exigits en les bases de la convocatòria

On sol·licitar-lo?

Per Internet amb certificat electrònic a través de la Seu Electrònica del Ajuntament de Palma:

Per iniciar el tràmit clicau al botó inferior "Nova instància"

TAXA i forma de pagament

Art 4 Ordenança fiscal reguladora de la taxa por optar a proves de selecció de personal (concepte 310,03)

https://palma.tributoslocales.es/ 

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

Qui tramita la sol·licitud?

Departament de Selecció i provisió de Recursos humans. Servei de selecció.

termini de tramitació

El termini de presentació d'instàncies serà de VINT DIES HÀBILS, comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE)

Normativa

  • Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.
  • Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
  • Decret 27/1994, d’11 de març, pel qual s’aprova el reglament d’ingrés del personal de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
  • Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, pel que s’estableixen les regles bàsiques i el programes mínims al que s’ha d’ajustar el procediment de selecció dels funcionaris de l’administració local.
  • Reial Decret 364/1995, de 10 de març, que aprova el reglament general d’ingrés del personal al servei de l’Administració General de l’Estat.

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • El tràmit requereix que el/la sol·licitant s'identifiqui i signi amb certificat digital
  • Es requereix que la representació de tots els interessats sigui comprovable electrònicament, és a dir, si un interessat actua amb representant, ha d'estar autenticat amb el certificat digital de representant corresponent, o bé, tenir un apoderament per a qualsevol tràmit d'aquest interessat registrat al sistema Apodera de l'AGE. També es permet que el mateix interessat, autenticat mitjançant certificat digital o Cl@ve, nom com a representant a qualsevol persona.
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE PALMA - P0704000I
Plaça de Cort, 1
07001 Palma
Precarga de imagen Precarga de imagen