Procediment per a incloure aquella documentació que correspongui figurar a l'expedient personal.
Empleats públics de l'Ajuntament de Palma, així com Òrgans superiors, Òrgans directius i Personal eventual.
Per a incloure nova documentació a l’expedient personal tots els documents a incorporar s'han de subministrar en fitxers separats i el nom del fitxer ha de ser descriptiu del seu contingut.
El format del fitxer haurà de ser PDF, o format amb signatura electrònica: PADES (.pdf) i XADES (.xsig).
Es consideraran documents autèntics i originals, a més dels què estiguin signats amb firma manual, aquells documents electrònics que incorporin codis segurs de verificació (direcció URL, codi de barres, codi QR i PDF amb firma electrònica), no sent possible la inscripció d’ aquells que únicament s’acreditin amb firma escanejada, els quals no s'adjuntaran a la instància.
Perquè l'anotació informàtica a l'expedient personal pugui tenir efectes en qualsevol mena de procediment d'accés, promoció, provisió o carrera professional, la sol·licitud ha de ser correctament presentada abans de la finalització del termini d'instàncies de la convocatòria.
D'acord amb el que s'estableix a l'Acord de Junta de Govern del 23.06.2021 regulador del Registre de Personal de l'Ajuntament de Palma i dels seus Organismes Autònoms, s’anotaran a petició del personal inscrit en el Registre de Personal i Informàtica, la següent documentació que es relaciona a continuació, degudament acreditada:
De manera on-line a la seu electrònica de l'Ajuntament de Palma
Per iniciar el tràmit clicau al botó inferior "Nova instància"
El Registre de Personal i Informàtica.
La unitat organitzativa del Registre de Personal i Informàtica de l'Ajuntament de Palma, està adscrita al Departament de la Secretaria de la Junta de Govern i constitueix la garantia de la constància registral de tots els actes continguts en els expedients personals dels empleats públics de l'Ajuntament i del personal dels seus Organismes Autònoms que facin ús del mateix sistema informàtic de gestió de RRHH.
Ha de servir com un instrument de suport a la gestió dels recursos humans i ha de permetre una informació més integrada i més fàcilment disponible.
El Registre de Personal està integrat pels expedients personals que contenen els documents que constitueixen els actes referents a la vida administrativa del personal al servei de l'Ajuntament i dels seus Organismes Autònoms, i pel registre informàtic, que constitueix el conjunt d'inscripcions i d'anotacions d'aquests. El Registre de Personal i Informàtica té atribuïdes les següents funcions:
a) La inscripció del personal.
b) L'anotació de tots els actes relatius a la vida administrativa del personal inscrit.
c) La cancel·lació d'inscripcions i d'anotacions.
d) La conservació i custòdia dels expedients documentals del personal.
e) El tractament de la informació registrada a efectes estadístics, organitzatius i de gestió.
f) La formació de la base de dades relativa als llocs de treball de l'Ajuntament de Palma.
g) La confecció i expedició d'aquells documents que encomanin la Regidoria o Regidories amb competències en matèria de funció pública en relació amb el personal inscrit o amb les dades anotades.
h) La direcció i coordinació de les aplicacions informàtiques de recursos humans.