Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE PALMA

Registre de Personal 01. Sol·licitud d'anotació informàtica/incorporació documental a l’expedient personal v_1_0

Escut de AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica > Registre de Personal 01. Sol·licitud d'anotació informàtica/incorporació documental a l’expedient personal v_1_0

Registre de Personal 01. Sol·licitud d'anotació informàtica/incorporació documental a l’expedient personal v_1_0

A partir del dia 03/02/2025

 DESCRIPCIÓ

Procediment per a incloure aquella documentació que correspongui figurar a l'expedient personal.

 QUI EL POT SOL·LICITAR?

Empleats públics de l'Ajuntament de Palma, així com Òrgans superiors, Òrgans directius i Personal eventual.

 REQUISITS

Per a incloure nova documentació a l’expedient personal tots els documents a incorporar s'han de subministrar en fitxers separats i el nom del fitxer ha de ser descriptiu del seu contingut.

El format del fitxer haurà de ser PDF, o format amb signatura electrònica: PADES (.pdf) i XADES (.xsig).

Es consideraran documents autèntics i originals, a més dels què estiguin signats amb firma manual, aquells documents electrònics que incorporin codis segurs de verificació (direcció URL, codi de barres, codi QR i PDF amb firma electrònica), no sent possible la inscripció d’ aquells que únicament s’acreditin amb firma escanejada,  els quals no s'adjuntaran a la instància.

 OBSERVACIONS

Perquè l'anotació informàtica a l'expedient personal pugui tenir efectes en qualsevol mena de procediment d'accés, promoció, provisió o carrera professional, la sol·licitud ha de ser correctament presentada abans de la finalització del termini d'instàncies de la convocatòria.

 DOCUMENTACIÓ A APORTAR

D'acord amb el que s'estableix a l'Acord de Junta de Govern del 23.06.2021 regulador del Registre de Personal de l'Ajuntament de Palma i dels seus Organismes Autònoms, s’anotaran a petició del personal inscrit en el Registre de Personal i Informàtica, la següent documentació que es relaciona a continuació, degudament acreditada:

  • Títols, diplomes i cursos.
  • Premis, condecoracions i mencions, aprovats per resolució oficial.
  • Publicacions, ponències i assistència a congressos o seminaris sobre matèries relacionades amb l'àmbit de l'Administració Pública.

On sol·licitar-lo?

De manera on-line a la seu electrònica de l'Ajuntament de Palma

Per iniciar el tràmit clicau al botó inferior "Nova instància" 

QUI TRAMITA LA SOL·LICITUD

El Registre de Personal i Informàtica.

La unitat organitzativa del Registre de Personal i Informàtica de l'Ajuntament de Palma, està adscrita al Departament de la Secretaria de la Junta de Govern i  constitueix la garantia de la constància registral de tots els actes continguts en els expedients personals dels empleats públics de l'Ajuntament i del personal dels seus Organismes Autònoms que facin ús del mateix sistema informàtic de gestió de RRHH.

Ha de servir com un instrument de suport a la gestió dels recursos humans i ha de permetre una informació més integrada i més fàcilment disponible.

El Registre de Personal està integrat pels expedients personals que contenen els documents que constitueixen els actes referents a la vida administrativa del personal al servei de l'Ajuntament i dels seus Organismes Autònoms, i pel registre informàtic, que constitueix el conjunt d'inscripcions i d'anotacions d'aquests. El Registre de Personal i Informàtica té atribuïdes les següents funcions:

a) La inscripció del personal.

b) L'anotació de tots els actes relatius a la vida administrativa del personal inscrit.

c) La cancel·lació d'inscripcions i d'anotacions.

d) La conservació i custòdia dels expedients documentals del personal.

e) El tractament de la informació registrada a efectes estadístics, organitzatius i de gestió.

f) La formació de la base de dades relativa als llocs de treball de l'Ajuntament de Palma.

g) La confecció i expedició d'aquells documents que encomanin la Regidoria o Regidories amb competències en matèria de funció pública en relació amb el personal inscrit o amb les dades anotades.

h) La direcció i coordinació de les aplicacions informàtiques de recursos humans. 

 NORMATIVA D'APLICACIÓ

  • Acord de Junta de Govern del 23.06.2021, regulador del Registre de Personal de l'Ajuntament de Palma i dels seus Organismes Autònoms.
  • RDL 5/2015 de 30 d'octubre, pel qual es regula el Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
  • Reglament del Registre Central de Personal aprovat per Reial decret 1405/1986, de 6 de juny, modificat pel Reial decret 2073/1999, de 30 desembre.
  • Amb caràcter supletori, el Reglament General del Registre de Personal de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.      

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • El tràmit requereix que el/la sol·licitant s'identifiqui i signi amb certificat digital
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
AJUNTAMENT DE PALMA - P0704000I
Plaça de Cort, 1
07001 Palma
Precarga de imagen Precarga de imagen