Procediment que permet a les entitats ciutadanes inscrites en el registre municipal d’entitats ciutadanes (REMEC) i que comptin amb la declaració d’utilitat publicomunicipal (UPM), sol·licitar la seva intervenció en el plens municipals, a través d’una persona representant, per tal d’expressar la seva opinió sobre punts de l’ordre del dia que estiguin relacionats amb el seu objecte social o àmbit d’actuació.
Secretaria General del Ple Email: ple@palma.cat
Telèfon: 971225900 Ext.: 1110 - 1061
El sol·licitant ha de ser la persona representant de l’entitat ciutadana interessada en intervenir en la sessió plenària.
Obligatori (article 14 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions publiques) per a:
a) Les persones jurídiques amb signatura de l’entitat.
b) (…)
c) (…)
d) Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració amb document de representació.
Es poden presentar les sol·licituds d’intervenció des del moment en què es publiqui l’ordre del dia de la sessió plenària en el tauler d’anuncis de la seu electrònica i en el web corporatiu.
El termini finalitza a les 9 hores del dia de la sessió plenària.
1. El formulari que apareix quan s'inicia el tràmit, emplenat i firmat per la persona representant de l’entitat ciutadana interessada. Aquest haurà d’expressar:
2. En el supòsit de no utilitzar la firma de la persona jurídica de l’entitat, cal aportar el document acreditatiu de la representació de l’entitat ciutadana interessada.
Marc legal