Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE PALMA

Personal 04. Sol·licitud excedència v_1_0

Escut de AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica > Personal 04. Sol·licitud excedència v_1_0

Personal 04. Sol·licitud excedència v_1_0

A partir del dia 02/01/2025

Descripció

Sol·licitud per demanar excedència voluntària per interès particular, per prestació de serveis en el sector públic, per cura de familiars... 

Qui ho pot sol·licitar?

Aquelles persones considerades interessades al procediment administratiu segons l’article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú.

On sol·licitar-lo? 

Per Internet amb certificat electrònic:

Per iniciar el tràmit s'ha se clicar al botó inferior "Nova instància"

Normativa

  • Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
  • Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics (RD 203/2021, de 30 de març)
  • Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú
  • Llei 5/2015 de 30 d’octubre pel que s’aprova el text refós de la llei de l’Estatut bàsic d’empleat públic

Qui tramita la sol·licitud? 

Departament de Selecció i Provisió/Servei de Planificació i Provisió

Forma de iniciació

A instància de part

REQUISITS

Aquelles persones considerades interessades al procediment administratiu segons l’article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú

Documentació a aportar

És necessari acreditar la documentació corresponent segons l’excedència sol·licitada excepte l’excedència voluntària per interès particular

Òrgan resolutori

La Regidoria d’Hisenda, Funció Pública i Govern Interior

RECURS

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar dins el termini d'un mes comptador des de l'endemà de rebre aquesta notificació, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada (arts. 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques).També podeu interposar directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de rebre aquesta notificació, davant el Jutjat Contenciós Administratiu (articles 8.1. 14.1.2ª i 46.1 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa)

Dades de contacte

serveideprovisio@palma.cat

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • El tràmit requereix que el/la sol·licitant s'identifiqui i signi amb certificat digital
  • Es requereix que la representació de tots els interessats sigui comprovable electrònicament, és a dir, si un interessat actua amb representant, ha d'estar autenticat amb el certificat digital de representant corresponent, o bé, tenir un apoderament per a qualsevol tràmit d'aquest interessat registrat al sistema Apodera de l'AGE. També es permet que el mateix interessat, autenticat mitjançant certificat digital o Cl@ve, nom com a representant a qualsevol persona.
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE PALMA - P0704000I
Plaça de Cort, 1
07001 Palma
Precarga de imagen Precarga de imagen