Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE PALMA

Personal 09. Inscripció a convocatòria per personal amb habilitació de caràcter nacional v_1_0

Escut de AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica > Personal 09. Inscripció a convocatòria per personal amb habilitació de caràcter nacional v_1_0

Personal 09. Inscripció a convocatòria per personal amb habilitació de caràcter nacional v_1_0

Descripció

Procediment que permet a una persona interessada iniciar un tràmit per participar a una convocatòria  reservada a personal funcionari amb habilitació de caràcter nacional de l’Ajuntament de Palma.

Qui ho pot sol·licitar?

Persones aspirants per participar a una convocatòria   reservada a personal funcionari amb habilitació de caràcter nacional de l’Ajuntament de Palma.

On sol·licitar-lo?

Per Internet amb certificat electrònic a través de la Seu Electrònica del Ajuntament de Palma:

Per iniciar el tràmit clicau al botó inferior "Nova instància"

Qui tramita la sol·licitud?

Departament de Selecció i Provisió. Servei de Planificació i Provisió.

FORMA D'INICIACIÓ

A petició de la persona interessada

REQUISITS

  • Tenir la condició de personal funcionari d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, d’acord a la subescala que especifica la convocatòria.
  • D'acord amb el que estableix l'article 4 del Decret 2/2017, de 13 de gener, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments de provisió de llocs de treball de les entitats locals de les Illes Balears reservats a personal funcionari de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, estar en possessió del certificat de coneixements de català exigit a la convocatòria.
  • Els requisits dels  llocs de treball als quals es pretengui accedir,  s'han de complir en la data de finalització de la presentació de sol·licituds, tal com expressament preveu la convocatòria

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

  • El currículum de la persona aspirant en què constin els títols acadèmics, els anys de servei, els llocs de treball exercits a l'Administració, els estudis i cursos duits a terme i altres mèrits que s'estimi oportú posar de manifest.
  • Els documents acreditatius dels mèrits al·legats.
  • A més, les persones interessades han d'enviar un missatge de correu electrònic a l'adreça serveideprovisio@palma.cat en què han d'adjuntar el resguard electrònic de la presentació feta.

ÒRGAN RESOLUTORI

Regidoria de l’Àrea d’Hisenda, Funció Pública i Govern Interior.

Recurs

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

Normativa

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local
  • Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional
  • Decret 16/2023, de 20 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 12/2023, de 10  de juliol, de la presidenta de les Illes Balears
  • Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic
  • Bases específiques de la respectiva convocatòria

DADES DE CONTACTE

serveideprovisio@palma.cat 

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • El tràmit requereix que el/la sol·licitant s'identifiqui i signi amb certificat digital
  • Es requereix que la representació de tots els interessats sigui comprovable electrònicament, és a dir, si un interessat actua amb representant, ha d'estar autenticat amb el certificat digital de representant corresponent, o bé, tenir un apoderament per a qualsevol tràmit d'aquest interessat registrat al sistema Apodera de l'AGE. També es permet que el mateix interessat, autenticat mitjançant certificat digital o Cl@ve, nom com a representant a qualsevol persona.
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE PALMA - P0704000I
Plaça de Cort, 1
07001 Palma
Precarga de imagen Precarga de imagen