Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE PALMA

Personal 10. Inscripció al concurs de provisió definitiu v_1_0

Escut de AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica > Personal 10. Inscripció al concurs de provisió definitiu v_1_0

Personal 10. Inscripció al concurs de provisió definitiu v_1_0

Descripció

Procediment que permet a una persona interessada iniciar un tràmit per participar a una convocatòria de concurs de provisió definitiu de l’Ajuntament de Palma.

Qui ho pot sol·licitar?

Persones aspirants al procés del concurs de provisió definitiu convocat per l’Ajuntament de Palma.

On sol·licitar-lo?

Per Internet amb certificat electrònic a través de la Seu Electrònica del Ajuntament de Palma:

Per iniciar el tràmit clicau al botó inferior "Nova instància"

Qui tramita la sol·licitud?

Departament de Selecció i Provisió. Servei de Planificació i Provisió.

FORMA D'INICIACIÓ

A petició de la persona interessada

REQUISITS

Per poder prendre part en aquesta convocatòria les persones candidates han de complir els següents requisits referits a la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies s'han de mantenir durant tot el procediment del concurs:

  • Ser personal funcionari de carrera d'aquest Ajuntament, independentment de la seva situació administrativa (excepte els suspesos ferms, que no hi podran participar mentre duri la suspensió),sempre que compleixin les condicions generals exigides i els requisits d'ocupació establerts a la relació de llocs de treball per a aquells llocs de treball als quals es pretengui accedir, que expressament preveu la convocatòria.
  • Dur un mínim de permanència de dos anys amb caràcter definitiu en el lloc de treball de procedència. S'exceptuen d'aquest requisit les persones que es troben en situació d'adscripció provisional.
  • També pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de l'Administració de l'Estat, d'altres comunitats autònomes i de les corporacions locals, sigui quina sigui la seva situació administrativa, llevat de la suspensió ferma, respecte als llocs adscrits a aquestes administracions, sempre que es compleixin els requisits que estableix la convocatòria.
  • Tenir el certificat de nivell de català corresponent en el cas de llocs de feina que el tinguin establert com a requisit en la relació de llocs de treball.
  • Altres  requisits específics que puguin contemplar la convocatòria corresponent

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

·       Inscripció del portal de personal

·       Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de l’Administració de la l’ajuntament de Palma, s’han d’acreditar en la forma següent:

  • Els requisits s'acrediten amb els documents que consten en l'expedient personal.
  • L'Administració ha d'incorporar d'ofici en l'expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en l'expedient personal de cada persona aspirant, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.
  • A l'efecte de tenir la informació necessària per participar en aquesta convocatòria, el personal funcionari que vulgui comprovar les dades que figuren en el seu expedient en pot sol·licitar un extracte per conèixer els requisits i els mèrits que hi figuren i, si pertoca, per aportar al Registre de Personal i Informàtica, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, la documentació que no hi consti i que considerin adient per a la seva constància en el procediment del concurs. Als esmentats efectes es podran consultar les dades del full de servei que constarà al Portal del personal.
  • Això no obstant, les persones candidates han d'acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats que no són susceptibles d'inscripció en l'expedient personal mitjançant documents originals o còpies compulsades dels certificats o títols corresponents, els quals s'han d'adjuntar a la sol·licitud (serveis prestats en altres administracions com a personal funcionari, expedit per l'administració corresponent, amb l'expressió de la data d'inici i d'acabament, el cos, l'escala o l'especialitat i el nivell del lloc ocupat).
  • Les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l'original o una fotocòpia compulsada de la documentació que consideren pertinent per completar o aclarir aquells certificats o títols que figuren en l'expedient personal o que han acreditat amb la sol·licitud, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes a les comissions tècniques sobre la procedència de valorar-los.
  • Quan el lloc de treball sol·licitat té un requisit d'experiència o formació en determinades unitats administratives o funcions, si és a l'ajuntament de Palma, aquesta comprovació es farà d'ofici, en cas que l'experiència s'hagi adquirit a una altra administració, es farà d'acord amb l'Annex 2

ÒRGAN RESOLUTORI

Regidoria de l’Àrea d’Hisenda, Funció Pública i Govern Interior.

Recurs

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

Normativa

  • Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
  • Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
  • Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic
  • Llei 5/2015 de 30 d'octubre pel que s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic
  • Bases específiques de la respectiva convocatòria

DADES DE CONTACTE

serveideprovisio@palma.cat 

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • El tràmit requereix que el/la sol·licitant s'identifiqui i signi amb certificat digital
  • Es requereix que la representació de tots els interessats sigui comprovable electrònicament, és a dir, si un interessat actua amb representant, ha d'estar autenticat amb el certificat digital de representant corresponent, o bé, tenir un apoderament per a qualsevol tràmit d'aquest interessat registrat al sistema Apodera de l'AGE. També es permet que el mateix interessat, autenticat mitjançant certificat digital o Cl@ve, nom com a representant a qualsevol persona.
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE PALMA - P0704000I
Plaça de Cort, 1
07001 Palma
Precarga de imagen Precarga de imagen