Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE PALMA

Personal 14. Inscripció al concurs de provisió definitiu. Policia local v_1_0

Escut de AJUNTAMENT  DE PALMA
Seu Electrònica > Personal 14. Inscripció al concurs de provisió definitiu. Policia local v_1_0

Personal 14. Inscripció al concurs de provisió definitiu. Policia local v_1_0

A partir del dia 26/08/2025

Descripció

Procediment que permet a una persona interessada iniciar un tràmit per participar a una convocatòria de concurs de provisió definitiu de Policia Local de l’Ajuntament de Palma.

Qui ho pot sol·licitar?

Persones aspirants al procés del concurs de provisió definitiu de Policia Local convocat per l’Ajuntament de Palma.

On sol·licitar-lo?

Per Internet amb certificat electrònic a través de la Seu Electrònica del Ajuntament de Palma:

Per iniciar el tràmit clicau al botó inferior "Nova instància"

Qui tramita la sol·licitud?

Departament de Selecció i Provisió. Servei de Planificació i Provisió.

FORMA D'INICIACIÓ

A petició de la persona interessada

REQUISITS

Per poder prendre part en aquesta convocatòria les persones candidates han de complir els següents requisits referits a la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies s'han de mantenir durant tot el procediment del concurs:

  • Ser personal funcionari de carrera del Cos de la Policia Local de l’Ajuntament de   Palma, de la categoria de policia, excepte les persones amb suspensió ferma de funcions, que no hi podran participar mentre duri la suspensió.
  • Acreditar un temps mínim de dos anys de permanència amb caràcter definitiu en el lloc de treball de procedència. S’exceptuen d’aquest requisit les persones que estiguin en situació d’adscripció provisional.
  • Complir les condicions generals exigides i els requisits d’ocupació establerts en la Relació de llocs de treball per als llocs als quals aspiri i els expressament exigits a la convocatòria.
  • Tenir el nivell B2 de coneixements de llengua catalana, en el cas de llocs que el tinguin establert com a requisit en la Relació de llocs de treball, de conformitat amb el que estableix l‘article 3.b) del Decret 11/2017. Els certificats seran els expedits per l’Escola Balear de Administració Pública, o els expedits o homologats per la Conselleria competent en matèria de política lingüística, o els reconeguts segons l’Ordre del Conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la que es determinen els títols, diplomes i certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut.
  • Altres  requisits específics que puguin contemplar la convocatòria corresponent.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

·       Inscripció del portal de personal

·       Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de l’Administració de la l’ajuntament de Palma, s’han d’acreditar en la forma següent i han d’estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol•licituds:

a)     Els requisits s'acrediten amb els documents que consten en l'expedient personal.

b)     L'Administració ha d'incorporar d'ofici en l'expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en l'expedient personal de cada persona aspirant, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.

c)     Complir les condicions generals exigides i els requisits d’ocupació establerts en la Relació de llocs de treball per als llocs als quals aspiri i els expressament exigits a la convocatòria.

d)     Tenir el nivell B2 de coneixements de llengua catalana, en el cas de llocs que el tinguin establert com a requisit en la Relació de llocs de treball, de conformitat amb el que estableix l‘article 3.b) del Decret 11/2017. Els certificats seran els expedits per l’Escola Balear de Administració Pública, o els expedits o homologats per la Conselleria competent en matèria de política lingüística, o els reconeguts segons l’Ordre del Conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la que es determinen els títols, diplomes i certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut.

e)     Les persones candidates han d’acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al•legats que no són susceptibles d’inscripció en l’expedient personal mitjançant la presentació dels documents dels certificats o títols corresponents , els quals s’han d’adjuntar a la sol•licitud.  També els serveis prestats en altres administracions com a personal funcionari, expedit per l’administració corresponent, amb l’expressió de la data d’inici i d’acabament, el cos, l’escala o l’especialitat i el nivell del lloc ocupat.

f)      Les persones interessades també poden adjuntar a la sol•licitud la documentació que consideren pertinent per completar o aclarir aquells certificats o títols que figuren en l’expedient personal o que han acreditat amb la sol•licitud, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes a les comissions tècniques sobre la procedència de valorar-los.

ÒRGAN RESOLUTORI

Regidoria de l’Àrea d’Hisenda, Funció Pública i Govern Interior.

Recurs

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

Normativa

  • Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
  • Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
  • Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic
  • Llei 5/2015 de 30 d'octubre pel que s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic
  • Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears, modificada per la Llei 11/2017, de 20 de desembre, en els articles 190 i següents del Reglament marc de Coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears, aprovat per Decret 40/2019, de 24 de maig.
  • Bases específiques de la respectiva convocatòria

MÉS INFORMACIÓ

En cas de convocatòries múltiples, els aspirants hauran d’indicar a la sol•licitud l’ordre de preferència als llocs de treball convocats. La seva omissió, després del requeriment d’esmena per 10 dies, suposarà l’exclusió de l’aspirant al concurs.

DADES DE CONTACTE

serveideprovisio@palma.cat 

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • El tràmit requereix que el/la sol·licitant s'identifiqui i signi amb certificat digital
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
AJUNTAMENT DE PALMA - P0704000I
Plaça de Cort, 1
07001 Palma
Precarga de imagen Precarga de imagen